kada Gam3a
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

هو منتدى لفريق القادة الإجتماعيين بجامعة الأسكندرية

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

اسئلة خاصه عن الحب

marospeed
dody
6 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
dody

dody

اسئلة خاصه عن الحب Empty
مُساهمةموضوع: اسئلة خاصه عن الحب   اسئلة خاصه عن الحب Icon_minitimeالجمعة مارس 27, 2009 7:34 am

قد لاتكتب خاطرة
ولا تحفظ قصيدة

ولكن قد يكون بداخلك العديد من الأسئلة العاطفية الجميلة

والكثير من الإجابات المنطقية التي تراها واقعية

لذلك رأيت فكرة هذا الموضوع وأعجبتني

ففكرة هذا الموضوع جميلة ورائعة

وهي عبارة عن أسئلة خفيفة تدور في ذهن كل منا
ويجيب عليها العضو الذي يليه بإجابة مختصرة

ثم يضع سؤالا ليجيب عليه العضو الذي بعده

فستكون أسئلتنا كلها خاصة بمشاعرنا

وانا مش حسال غير لما اعرف ان الفكره اعجبتكم Question Question Question Question
marospeed

marospeed

اسئلة خاصه عن الحب Empty
مُساهمةموضوع: رد: اسئلة خاصه عن الحب   اسئلة خاصه عن الحب Icon_minitimeالجمعة مارس 27, 2009 11:23 am

والله انا شايف انو موضوع كويس
roony

roony

اسئلة خاصه عن الحب Empty
مُساهمةموضوع: رد: اسئلة خاصه عن الحب   اسئلة خاصه عن الحب Icon_minitimeالإثنين مارس 30, 2009 3:16 pm

موضوع حلو اوى يا غاده وتسلم ايدك وانا هكون اول واحده تسال
ايه رايك ف الحب ال يخليك تخسر صداقه الانسان ال حبك بمعنى ان شخص حبك وهو صديقك وحبه ده خلاكو تخسرو بعض كاصدقاء لان مش هينفع تكونو احباب .......... تعمل ايه queen king queen king queen king
the cave2100

اسئلة خاصه عن الحب Empty
مُساهمةموضوع: رد: اسئلة خاصه عن الحب   اسئلة خاصه عن الحب Icon_minitimeالإثنين مارس 30, 2009 3:56 pm

انا رائى ان ممكون تكونو اصدقاء بس صعب تكونو زى الاول بس مينفعش تخسرو بعض لان بينكم مشاعر نبيله وان الصداقه ديه مش مكانه قليله ده سعات الصديق بيعرف اسرار ميعرفهاش الحبيب
سؤالى لو حبيت انسان وجرحك مره وسمحته وجرحك تانى اكتر من الاول فسابته وبعد وقت لقيته محتجلك قوى كحبيب
تعمل ايه
dody

dody

اسئلة خاصه عن الحب Empty
مُساهمةموضوع: رد: اسئلة خاصه عن الحب   اسئلة خاصه عن الحب Icon_minitimeالإثنين مارس 30, 2009 5:31 pm

ايه رايك ف الحب ال يخليك تخسر صداقه الانسان ال حبك بمعنى ان شخص حبك وهو صديقك وحبه ده خلاكو تخسرو بعض كاصدقاء لان مش هينفع تكونو احباب .......... تعمل ايه

انا شايفه ان مدام الصداقه قلبت بحب من تجاه صعب انه يعتبر الشخص التانى صديق بعد كده بس مش لدرجه ان كل حاجه تنتهى و يخسروا بعض فاكييييد متنتظريش من الطرف الاخر انه يرجع يعتبر كصديق
dody

dody

اسئلة خاصه عن الحب Empty
مُساهمةموضوع: رد: اسئلة خاصه عن الحب   اسئلة خاصه عن الحب Icon_minitimeالإثنين مارس 30, 2009 5:39 pm

سؤالى لو حبيت انسان وجرحك مره وسمحته وجرحك تانى اكتر من الاول فسابته وبعد وقت لقيته محتجلك قوى كحبيب
تعمل ايه

الى يجرح ميبقاش عرف معنى الحب مدام جرحك يبئى محبكش ومش مره واحده طبعا بتختلف عن اسباب الجرح ده هل كان متعمد ف كده ولا كانت ظروف غصب عنه فى حكايه انه بعد كده احتاجك هل ممكن تسمح وتنسى جرحه وترجع تانى كان فين الشخص ده لما اتسبب ف جرح والم لحد حبه وبعد كده يرجع يحتاجه وحتكرر الحكايه مره تانيه بعد الاحتياج ده مينتهى انا شايفه ان مينفعش يبئى ف رجوع مره تانيه بعد الجرح مرتين

دى وجهه نظرى ف الموضوع
dody

dody

اسئلة خاصه عن الحب Empty
مُساهمةموضوع: رد: اسئلة خاصه عن الحب   اسئلة خاصه عن الحب Icon_minitimeالإثنين مارس 30, 2009 5:47 pm

انا بئى سوالى ايه رايكم ف الحب عن طريق النت وهل ده يعتبر حب ولا مجرد وهم ........؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
the cave2100

اسئلة خاصه عن الحب Empty
مُساهمةموضوع: رد: اسئلة خاصه عن الحب   اسئلة خاصه عن الحب Icon_minitimeالثلاثاء مارس 31, 2009 8:31 am

انا شايف ان حب النت ده مجرد ارتياح بين الطرفين من كتر الكلام والحكايات اللى بيقولوها و كمان بيبقى بعدين فى شك فى كل طرف ان الطرف التانى يكلم اى حد تانى بكل سهوله زى مكلمه
واحنا سمعنا كتير عن الحب من اول نظره انما الحب من غير ولا نظره معتقدش ان ده يبقى حب
سؤالى مين شايف ان الحب ده قدر ومين شايف ان الحب بأيد الانسان وبتحكمه
roony

roony

اسئلة خاصه عن الحب Empty
مُساهمةموضوع: رد: اسئلة خاصه عن الحب   اسئلة خاصه عن الحب Icon_minitimeالثلاثاء مارس 31, 2009 12:08 pm

انا شايفه ان الانسان مش بيختار الانسان ال بيحبه يعنى يعتبر قدر بس من الممكن انه يقدر يتحكم ف قدر الحب تجاه الشخص ده I love you queen I love you queen
roony

roony

اسئلة خاصه عن الحب Empty
مُساهمةموضوع: رد: اسئلة خاصه عن الحب   اسئلة خاصه عن الحب Icon_minitimeالثلاثاء مارس 31, 2009 12:10 pm

اما سؤالى فهو حبيت شخص والشخص ده كان بيحب اعز اصدقاءك بس الموضوع انتهى بالنسبه للاتنين تكمل ف حبك ليه وهو كمان ولا تبعد عشان صاحبك؟
katkotmaflot

katkotmaflot

اسئلة خاصه عن الحب Empty
مُساهمةموضوع: رد: اسئلة خاصه عن الحب   اسئلة خاصه عن الحب Icon_minitimeالثلاثاء مارس 31, 2009 11:49 pm

انا مش حجاوب على الاسئلة اللى فاتت لان ايجابتكوا اللى اتقالت هيا اللى برضه كنت حقولها على نفس الاسئلة
حجاوب على اخر سؤال

ما سؤالى فهو حبيت شخص والشخص ده كان بيحب اعز اصدقاءك بس الموضوع انتهى بالنسبه للاتنين تكمل ف حبك ليه وهو كمان ولا تبعد عشان صاحبك؟

اكيد مش حكمل لانى لو كملت ممكن اخسر اعز اصحابى ولو مخسرتوش فعلى الاقل حجرحه وانا مقدرش اجرح اعز اصحابى حتى ان كان هو مش مبين كده ليا

سؤالى انا بقى
لو بتحب شخص وهو مبيحبكشى او متعرفشى شعوره وهو ميعرفشى انك بتحبه حتعمل ايه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
???? ???
زائر

اسئلة خاصه عن الحب Empty
مُساهمةموضوع: لم اجربة حتى احكم علية   اسئلة خاصه عن الحب Icon_minitimeالأربعاء أبريل 01, 2009 6:41 am

afro لو بتحب شخص وهو مبيحبكشى او متعرفشى شعوره وهو ميعرفشى انك بتحبه حتعمل ايه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

لو بحب حد مش بيجبنى دي صعبة اوى على الشخص نفسة فحجاوب على النص التانىة من السؤال

لو ما اعرفش شعورة أحاول من الكلام ابينلة انى مهتم بية ومن طريقة رد فعلة حعرف شعورة اما حيصدك

او حيتقبل كلامك ودة حيسهل المهمة انك تفاتحة فالموضوع على طول وتبقى ضامن بنسبة كبيرة الاجابة

سؤالى بقى................ لو حصلت مشكلة بين اعز صاحب ليك وحبيبتك تختار مين بصراحة.......؟ ولية؟
roony

roony

اسئلة خاصه عن الحب Empty
مُساهمةموضوع: رد: اسئلة خاصه عن الحب   اسئلة خاصه عن الحب Icon_minitimeالأربعاء أبريل 01, 2009 12:54 pm

انا هختار اعز صديق لانى انا شايفه ان الصداقه صعب جدا انك تلاقيها تانى والحبيب ممكن تعوضه وتلاقى الانسان ال يحبك
dody

dody

اسئلة خاصه عن الحب Empty
مُساهمةموضوع: رد: اسئلة خاصه عن الحب   اسئلة خاصه عن الحب Icon_minitimeالأحد أبريل 05, 2009 10:58 am

فييين سؤالك يارونى
mima mima

mima mima

اسئلة خاصه عن الحب Empty
مُساهمةموضوع: انا معاكى   اسئلة خاصه عن الحب Icon_minitimeالإثنين أبريل 20, 2009 3:57 pm

[b]
ولان مفيش سؤال فحرد عالسؤال الأخير

طبعا الصديق قبل الحبيب

لاننا بنعيش حياتنا كلها بندور ع الحب الصادق ممكن نلاقيه وممكن منلاقهوش

لكن لمابنلاقى الصديق الصدوق مينفعش التخلى عنه مهما كان الظرف

اما سؤالى

[/b][b]

لو جاه حبيك وطلب منك البعد من غير اسباب ومش قادر يقول ع السبب؟

حتعمل ايه
pale

اسئلة خاصه عن الحب
صفحة 1 من اصل 1